۱۴ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۴۵

413 مرتبه زنگ تلفن مشاوره بهزیستی ایلام به صدا درآمد

413 مرتبه زنگ تلفن مشاوره بهزیستی ایلام به صدا درآمد

ایلام - خبرگزاری مهر: کارشناس دفتر آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی ایلام گفت: در 9 ماهه امسال 413 مرتبه زنگ تلفن مشاوره مرکز اورژانس اجتماعی (123) این سازمان به صدا درآمده است.

محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در ایلام  افزود: این تماس گیرندگان با گرفتن شماره 123 از هر نقطه استان با این مرکز ارتباط برقرار کرده و خدمات مشاوره ای دریافت می کنند.

وی عمده ترین مشکل این افراد را مسائل روحی، روانی،  اختلافات خانودگی، همسر آزاری، کودک آزاری، مشکلات تحصیلی، اعتیاد و ... عنوان کرد.

وی به دیگر فعالیتهای دفتر آسیبهای اجتماعی این سازمان اشاره کرد و گفت: در این مدت همچنین 579 نفر از خدمات سیار اجتماعی این سازمان بهره مند شدند.

وی با اشاره به فعالیت دو پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق آسیب زا شهرستانهای ایلام و شیروانچرداول، گفت:  در این پایگاه ها خدمات اجتماعی از قبیل ارایه آموزشهای خانواده، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، شناسایی افراد در معرض آسیب و ... به افراد ساکن در این مناطق ارائه می شود.

وی تعداد افراد برخوردار شده از خدمات این پایگاه ها را چهار هزار و 851 نفر برشمرد.

به گفته محمودی، در این مدت 420 نفر از خدمات مرکز مداخله در بحرانهای فردی و خانوادگی و 219 نفر نیز از خدمات مرکز کاهش طلاق این سازمان برخوردار شدند.

وی ساماندهی  کودکان خیابانی و کار، بازپروری زنان آسیب دیده اجتماعی، مرکز خانه سلامت دختران فراری و شورای حل اختلاف  مستقر در سازمان بهزیستی را از دیگر خدمات دفتر آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی ایلام عنوان کرد.

کد خبر 1224717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha